Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Ένα ταξίδι, ένα όνειρο παλιό...


Ένα ταξίδι, ένα όνειρο παλιό
Και τη ζωή μου, που την έψαχνα καιρό
Έγιναν άπιαστα, κρυμμένα μυστικά
Σε ένα κορμί που δεν είχε πια καρδιά

Οι εξηγήσεις είχαν πλέον κουραστεί
Κάθε κουβέντα ένα τέλος χωρίς αρχή
Μέχρι που άνοιξαν τα μάτια μου ξανά
Και είδα μπροστά μου τα πιο γαλανά νερά

Ότι χάνω, ότι κερδίζω στη ζωή
Σου τα χρωστάω ... η δική σου η στιγμή
Για ότι είμαι, ότι καλό, και πιστό
Θα φταις εσύ όσο υπάρχω, όσο ζω
Μείνε κοντά μου, ο ουρανός μας φυλάει
Αφού η ψυχή μου σ' άλλα χέρια δεν χωράει

Ένα ταξίδι, ένα όνειρο παλιό
Και τη ζωή μου που την έψαχνα καιρό
Τα έχω φυλάξει στο φως του φεγγαριού
Εκεί που άφησες κομμάτια σου παντού

Ότι χάνω, ότι κερδίζω στη ζωή
Σου τα χρωστάω ... η δική σου η στιγμή
Για ότι είμαι, ότι καλό, και πιστό
Θα φταις εσύ όσο υπάρχω, όσο ζω
Μείνε κοντά μου, ο ουρανός μας φυλάει
Αφού η ψυχή μου σ' άλλα χέρια δεν χωράει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου